sunnuntaina, heinäkuuta 6

37. Sekaannus

Crescendojen suku: osa 37
---
Kuukausia kului ja Trevor alkoi viettää entistä enemmän aikaa Agnesin kanssa.
Usein päivän hengailun jälkeen he sopivat näkevänsä seuraavanakin päivänä.
Niinpä Edwin hiljalleen jäänyt pois kuvioista.
"Voi Cookie. Onneks mulla on sentään sut. Kuules talvi alkaa tulla, mutta talven jälkeen me kaks voitetaan ne estekisat. Ihan varmasti. Mitäs sanot?"
"Hei! Hei rauhassa! Mikä sulle nyt tuli?"
"Kiva, ettet säkään usko muhun.."
---
Eräänä aamuna pojat sattuivat pitkästä aikaa aamiaiselle yhdessä.
"Sä et vissiin nää Agnesia tänään..?" Trevor uteli muistamansa perusteella.
"En nää en. Meen parin luokkalaisen kans kaupunkiin leffaan."
"Agnes on vapaa. En kai mäkään sitä joka päivä nää. Mee vaikka käymää sen luona. Se on vähä kaipaillu sua, " Trevor tunnusti.
---
"Edwin!! Sä et tiedä kui kiva on nähä sua. Hei, nyt mä tiedän. Sä jäät yöks. Ihan niinku ennen."
"Tadaa! Se sama makuupussi  jossa nukuit kersana."
"Siltä näyttää. Täällä sentää on vähän erilaista. Seinät maalattu?" Edwin huomasi Agnesin nyökytellessä.
"Kuule musta on oikeest ihanaa nähä pitkästä aikaa. Ei sillä, että sun veljes ois mitenkään tylsää seuraa. Me vaan ei olla nähty paitsi vähän koulussa. Miks? Mitä sulle kuuluu?" Agnes kysyi.
 "Ei mulle mitään jännää kuulu. Oon vaan ollu tallilla. Tehny millon mitäkin siellä."
"Oot sä saanu seuraa sieltä?"
"No suurinosa mun ikäsestä porukasta on jockeyharjottelijoita. En oo paljoo niitte piireissä, koska.. no.. oon liian raskastekonen jockeyks. Kyllä sä tiiät. Esteet on enemmä mun heiniä, " Edwin selitti.
"Onks sulla jotain muuta mitä sa haluaisit kertoa? Tykkäät sä esim jostakusta?" Agnes uteli.
"Puhutaan siitä myöhemmin..."
---
Nuoret siirtyivät talliin ja totuttivat Windyä satulaan, sekä suitsiin.
"Vau! Windyhän on kasvanu iha sairaasti." 
"Niin no näistä tulee jo nuorina isoja."
"Hei, haluaisit sä muuten tulla kattomaan mun estekisoja? Ei ne ekat oo. Oon voittanu muutaman, mutta nää ois isot kisat. Ne on kyl vasta keväällä." Edwin selitti.
"Tottakai mä tuun! En todellakaan jäis pois, " Agnes lupasi.
---
Illemmalla nuoret siirtyivät Agnesin huoneeseen. Päivän mittaan he olivat rentoutuneet toistensa seurassa, vaikka olihan se hieman kummaa nähdä pienen ikuisuuden kuluttua vain kahdestaan.
"Tota Agnes.. sä kysyit tykkääks mä kenestäkään.."
"..ja joo. Mä oon tuntenu sen tyypin pitkään. Sillä on ruskeet hiukset ja kiva nauru. Voin puhuu sille kaikesta ja se tykkää hevosista kuten mäkin, " Edwin aloitti vihjaillen.
"Oikeesti?! Mun ihastus on ihan samanlainen. Paitsi, että toi hevospuoli on vähän hoidossa," Agnes kertoi.
"....a-ai.." Edwin sanoi niin hiljaa, että se tuskin kuului.
Sitten tyttö alkoi hihittämään ja Edwin yritti samaa. Sillä hetkellä Agnesin nauru ei tuntunutkaan Edwinistä niin kivalta.
"No, mutta ihan vakavissaan. Kuten varmaan arvasit mun ihastus on Trevor, " Agnes sanoi.
"Vaikka on tässä kuviossa yks hassu juttu, " tyttö sanoi ja naurahti.
"Mikä?" Edwin kysyi.
"No se, että oikeestaan... " Agnes aloitti tarttuen ystävänsä käteen.
"..mun mielestä sä olet aina ollut söpömpi. Ja onhan meillä enemmän yhteistäkin."
"Mutta en kai mä nyt sua iskis, kun Trevor kertoi, että sä tykkäät vaan pojista, " Agnes sanoi. Edwin rypisti kulmiaan voimakkaasti ja älähti pienesti.
"Mitä? Mikä nyt tuli?" tyttö kysyi.
Edwin ei tiennyt mitä sanoa. Hän vain irroitti kätensä Agnesin käsistä.
Sitten poika lähti Agnesin huoneesta.
"Edwin?"
"EDWIN! Hei anteeks! Luulin, että sä aioit kertoa! Mä hyväksyn sen! Tuu takas niin jutellaan, jooko??!"
Kotona Edwin jäi istumaan liukumäen laelle. Häntä huimasi. Oliko Agnes käytännössä sanonut, että seurustelisi hänen kanssaan jos hän ei olisi homo? Mutta eihän hän ollut. Edwin ei voinut uskoa, että hänen kaksoisveljensä oli valehdellut moisesta saadakseen Agnesin itselleen. Ja nyt Edwin oli liian häpeissään sekaannuksesta puhuakseen asiasta kellekään.

---
Pian kävi ilmi Trevorin huijaus. Mitä luulette rohkaistuuko Edwin puhumaan asiasta ja saadaanko kaikki selvitellyksi nuorten välillä?

PS. Toiseen simsblogiini ilmestyi äskettäin uusi teksti ja pian on tulossa taas yksi.

Poinsettia

8 kommenttia:

  1. Edwinin pitää kyllä rohkaista mielensä ja kertoa Agnesille, ettei ole homo. Trevorin pitäisi kyllä saada jokin näpäytys nenälleen moisesta itsekkyydestä!
    Hyvä osa! :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei Trevor, minkä teit! Ei olisi kannattanut mennä valehtelemaan tuollaisia :O Taitaa tulla veljesten välille kunnon riita! Toivottavasti kolmikko saa asiat selviksi ja kaikki saavat tunteensa kerrottua. Tulipa luettua vähän useampi osa putkeen, tosi hyviä olivat kaikki! Hevoset tuo kivaa vaihtelua, niitä ei kovin usein legacyissä nää. Jatkoa! :)

    VastaaPoista
  3. Trevor...ei >:c Mun mielestä ihan kauheeta valehdella tollasesta ja nyt sitten vielä kun Edwin sai sen selville..toivottavasti poika kuitenkin kertoo asioiden oikeat laidat Agnesille. Trevor ei ansaitse Agnesia!
    Ja oli juu hyvä osa kuten aina :)

    VastaaPoista
  4. Edwin parka, poika jäi ihan yksin Trevorin ja Agnesin alettua seurustella, ja kun hänelle valkeni veljen vehkeilyt, ei poika saanut suutaan auki selittääkseen asioiden oikeaa laitaa Agnesille. .-/ Toivottavasti Trevor saa jonkin rangaistuksen valehtelunsa takia, kun asioiden oikea laita on selvinnyt kolmikon jokaiselle osapuolelle. Jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Noniin, pääsinpäs vihdoin tännekin! Ensinäkin aloitin lukemisen osasta 30, koska siihen asti olin viimeksi päässyt :'D Täytyy kyllä sanoa, että mukavaa ja järkevänoloista kehitystä hieman erilaisine juonineen ja tapahtumineen on kiva lukea! On ollut itselläni tässä nyt taukoa ihan vain senkin takia, ettei kone oikein suostunut peliä pyörittämään... nyt oon taas kuvioissa ja uutta osaa mun blogin puolella! :)

    Ja sitten tästä osasta, Trevor ja Edwin ovat kasvaneet komeiksi pojiksi :3 Tosta Trevorin valehtelusta mulla tuli ihan mieleen omat pikku riitani veljeni kanssa aikoinaan, kun oltiin pienempiä, ihan jotain pikkujuttuja hah :D mutta tässä nyt on vähän enemmästä kyse, toivottavasti selviää :/ Käy kurkkaamassa mun blogia, uutta osaa on siis tullut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä oli blogisi osoite? En nyt onnistu löytämään. :D

      Poista
  6. Kiitos kaikille! :) Mukavaa, että tykkäsitte osasta. Tämä kuvio selviää parin osan kuluessa.

    VastaaPoista
  7. Ainakin Edwin sai viimein tietää Trevorin valheesta, kuin että olisi kulkenut koko lopun ajan sumussa.
    Osassa oli mukavan väririkkaita kuvia ja niistä sai hyvin selvää tapahtumista. Palaan pian taas lukemaan muita jo ilmestyneitä osia ;)

    VastaaPoista