tiistaina, kesäkuuta 17

Extra 1: Rowena Crescendo

Kuten otsikko kertoo tässä extrassa perehdytään siihen kuinka kävi Tedin pikkusiskon Rowenan. Extrassa nähdään myös muuta Crescendojen perhettä.
---
Tedin ja Delilahin muutettua Rowena sai hänen ja Rion huoneen täysin omakseen.
Rio puolestaan sai isoveljensä ja serkkunsa entisen huoneen. Delilahin sängyn tilalle hän hankki rummut.
Niihin aikoihin tyttö oli huolissaan sillä hän ei ollut nähnyt Axelia pitkään aikaan. Bileistä ja Delilahin, sekä Tedin muutosta oli kulunut jo hyvän aikaa. Rowena sai kuitenkin Manuelan kiinni ja tämä lupasi välittää Axelille viestin jos hän sattuisi miestä näkemään.
---
Eräänä iltana tapaaminen järjestyi:
"Kiva nähdä sua jälleen beibi", Axel sanoi flirttaillen.
"On joo, mutta missä ihmeessä sä oot ollu? Mä oon kaivannu sua!"
"Oikeesti?"
"No joo-o."
"Kävin armeijassa. Oikeestaan oon nyt vaan sieltä lomalla. Mut mä luulin, että sä oisit unohtanu mut. Tai tiiätkö oonhan mä sua vanhempi ja niin", Axel selitti.
"Eipä se ennenkään haitannu. Luulin, että olit tosissas mun kanssa", Rowena sanoi.
"Niin mä olin ja oonkin. Uskoin vaan, että ton näkönen mimmi löytäis kyllä nopee uuden."
"Mä mitään uutta halua, vaan sut", Rowena sanoi ilkikurisesti hymyillen.
"Samoin. Jos jaksat vielä odottaa mua. Mun aika siellä loppuu sun synttäreitten alla. Tuun kyllä sinne", Axel lupasi.
"Jaksan ja sitten me kerrotaan mun porukoille meistä?" 
"Mietitään sitä vielä...", Axel mutisi ja sitten tyttö ripustautui mieheen ottaakseen heidän suudelmastaan kuvan.
---
Kasvaminen ja se, ettei Axelia näkynyt oli toisinaan Rowenalle rankkaa.
Mutta odotus palkittiin kaksosten syntymäpäivänä. Rowena oli innoissaan kasvusta sillä se tarkoitti, että hän saattoi vihdoin olla Axelin kanssa julkisesti.
"Voi kylläpä te nyt olette upeita ja isoja", Verona ihasteli kuopuksiaan. Samassa Robert ja Axel astelivat huoneeseen.
Rowena oli närkästynyt siitä, että Axel oli myöhässä. Niinpä nuorukainen töksäytti asiansa heti: "Äiti, isä minä ja Axel ollaan yhdessä."
"MI-Mitä?"Robert huudahti ja Axel yökkäsi. Hän olisi halunnut lykätä juttua eikä hän uskonut Rowenan esittävän asiaa niin yllättäen.
"Eihän Rowena voi seurustella tuon kanssa. Axelhan on meidän Tedin ikäinen!! Tiesin, että tyttö sai huonoja vaikutteita veljensä suhteesta", Robert parahti.
"Shh, minä hoidan tämän", Verona sanoi hätyyttäen miestään muualle. Hän oli pettynyt tyttäreensä, mutta eivät Robertinkaan suhteet kaikkein hyväksyttävimmästä päästä olleet olleet.
"Sori et mä kerroin heti. Halusin vaa, että kaikki tietää", Rowena perusteli poikaystävälleen.
"Eh ei se mitään", Axel totesi järkytyksestä toivuttuaan.
"Khrm, neitiseni. Tämä asia ei ole vielä käsitelty", Verona huomautti Robertin lähtiessä yläkertaan päätään pudistellen.
"Ensinnäkin en todellakaan halua tietää, että suhteenne on luultavimmin alkanut sinun kasvettuasi teiniksi. Joten tulevaisuus. Mitä ajattelit tehdä? Meillä on sinulle yliopistopaikka auki", Verona sanoi Rionkin häipyessä sivummalle.
"Mä ja Axel muutetaan yhteen", Rowena paljasti hymyillen.
"Ette varmasti muuta", Verona kielsi.
"Mutta äiti!! Saihan Tedkin muuttaa Delilahin kanssa, ne on onnellisia ja niillä on lapsiakin", Rowena perusteli.
"Sun veljeshän vois mennä vaan sinne yliopistoon", Axel ehdotti.
"Nii just. Rio voi mennä. Ei se mua tarvii mukaan."
"Tehkää sitten virheenne olemalla yhdessä, mutta sinä et lähde. Keskustellaan tästä aamulla", Verona huokaisi.
---
Mutta jo samana yönä pariskunta pakkasi tavaransa ja lähti Crescendojen autolla.
Seuraavana aamuna he saapuivat Isla Paradisoon, josta Axel oli saanut heille oman pikkuisen asunnon.
Talon sisustus ei ollut ihan Rowenan tyylinen, mutta silti hän rakasti sitä. Mikä vain oli hyvää Axelin kanssa. Naisen alku ei saattanut uskoa, että Axel oli todella jaksanut odottaa häntä ja, että hän asui nyt yhdessä ensirakkautensa kanssa.
Siitä päivästä eteenpäin heidän elämänsä tulisi varmasti olemaan kuin unelma.
---

Siinä sitten ensimmäinen extra. Mitä tuumitte Rowenan aikuisvuosien alusta? Olisitteko uskoneet, että nuo kaksi pysyvät yhdessä?
Tiedän, että siirtyessäni pelaamaan Tedillä ja Delilahilla sanoin, että Crescendojen tontti alkoi bugittamaan. Axel ja Manuela katosivat kuten Veronan ystävätär Keona. Maaliskuussa sain kuitenkin idean tästä extrasta ja palasin katsomaan olisiko jokin jotenkin ihmeellisesti muuttunut. Manuela löytyi jumista jonkin yhteisötontin vessasta ja Axel bugasi toisella tontilla. Onnistuin heidät kaksi sitten saamaan tähän, mutta Keonaa ei kyllä löytynyt mistään. 

Siinä kuitenkin tämä. Extroja tulee varmaan myöhemminkin kunhan keksin mistä. Nyt harmittelen, että menin aiemmin tuhoamaan Veronan yliopistoaikojen tiedoston. Ehkä siitäkin olisin voinut saada jotakin irti uusin keinoin, vaikka kukaan ei liikkunut ja vanha juttu onkin.
Extra toiveita saa esittää nyt ja myöhemmin.

Poinsettia

3 kommenttia:

  1. Hienoa, että Rowena ja Axel pysyivät yhdessä Rowenan vanhempien epäuskosta ja aika epäilevästä suhtautumisesta huolimatta.
    Hyvä että pelin ongelmista huolimatta sait tämänkin ekstran tehtyä, mukavaa kun lukijat saavat tietää lisää muistakin perheenjäsenistä.

    VastaaPoista
  2. Ei ole todellista, mikä Veronaa ja Robertia vaivaa, kun he ovat jo toistamiseen moittimassa lastensa seurustelusuhteita!? .-s Rowena muuttui kasvun jälkeen ulkonäöllisesti niin paljon etten aluksi tunnistanut häntä. .--D Riostakin olisi kiva kuulla lisää. .-)

    VastaaPoista
  3. Tää oli niin kiva. Axel ja Rowena oli heti mun lemppareita tarinassa ja oli kiva saada lukea miten heidän romanssinsa kävi. Hyvä, että saivat toisensa, vaikka vähän aluksi epäilinkin Axelin aikeita. :D

    VastaaPoista